Zajęcia

Trening kształtujący, skupiający się na dolnych partiach ciała, czyli brzuchu, pośladkach i udach. Są to ćwiczenia z własnym ciężarem ciała lub z małymi obciążeniami. ABT jest polecane dla rzeźbienia i wzmacniania ciała. Przy tego typu ćwiczeniach istotną kwestią jest zwrócenie uwagi na technikę wykonywanych ćwiczeń, ich poprawność, a także na zachowanie właściwej pozycji.

Dla kogo:
- dla każdego, bez względu na wiek, stan zdrowia, wagę
- dla chcących poprawić sylwetkę

Polecane w szczególności na:
- rzeźbienie sylwetki
- wzmacnianie ciała
- wzmocnienie mięśni i stawów

Trening skupiający się na dolnych partiach jak brzuch, nogi i pośladki (BNP) odbywający się z użyciem sztangi w odpowiednim obciążeniu. Zajęcia rozpoczynają się  rozgrzewką, a następnie, każdą partię ciała ćwiczymy do jednego utworu muzycznego o odpowiednio dobranym tempie. Podczas zajęć poznasz jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, oraz wzmocnisz mięśnie poszczególnych partii ciała. Zajęcia kończy stretching, oraz ćwiczenia oddechowe.
Dla kogo:
- dla każdego, niezależnie od płci
- dla każdego, kto chce wzmocnić dolne partie mięśniowe brzuch, nogi i pośladki
- dla każdego, kto chce wysmuklić poszczególne partie ciała
- dla każdego, kto chce spalić nadmierną tkankę tłuszczową
Polecane w szczególności na:
- wzmocnienie mięśni
- spalanie tkanki tłuszczowej
- wysmuklenie sylwetki

Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zajęcia pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Wprowadzone elementy jogi poprawią elastyczność ciała oraz zadziałają wyciszająco na organizm po całym dniu.

Dla kogo:
- dla każdego bez względy na wiek, kondycję czy wagę
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia

Polecane w szczególności na:
- poprawę kondycji kręgosłupa
- rozciągnięcie ciała
- poprawę samopoczucia
- odprężenie                             

Zajęcia cardio wykonywane do muzyki w odpowiednim tempie. Mające na celu poprawę kondycji, wzmocnienie mięśni, redukcję tkanki tłuszczowej, oraz szybszą regenerację organizmu. Zajęcia prowadzone często z wykorzystaniem przyrządów fitness, takich jak : hantle, stepy, piłki, gumy ect.), zakończone ćwiczeniami oddechowymi wraz z rozciąganiem pracujących wcześniej mięśni.  
Dla kogo:
- zajęcia polecane dla każdego niezależnie od płci
- dla osób chcących  poprawić kondycję
- dla osób pragnących wzmocnić mięśnie
Polecane w szczególności na:
- odchudzanie
- wzmocnienie
- poprawę kondycji

Kompilacja zajęć wzmacniających. Do treningu używane są różne przybory (m.in. hantle, ciężarki na nogi, step, piłki, sztangi, taśmy), które zwiększają obciążenie i urozmaicają zajęcia. Ćwiczenia poprawiają kondycję fizyczną, wytrzymałość i siłę mięśni, przyśpieszają spalanie tkanki tłuszczowej oraz pozwalają wymodelować całe ciało. Zajęcia zakończone są 10-minutowym stretchingiem.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób zestresowanych i spiętych

Polecane w szczególności na:
- odchudzanie
- poprawę kondycji
- poprawę samopoczucia
- odprężenie

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz na spaleniu tkani tłuszczowej i wymodelowaniu talii. Ćwiczenia mają na celu poprawienie kondycji oraz zdobyciu pięknej i smukłej sylwetki. Korzyści: wzmocnienie mięśni brzucha, wymodelowanie talii, poprawa sprawności fizycznej. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Stretching (ang. rozciąganie) - zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób skupionych na brzuchu

Polecane w szczególności na:
- odchudzanie
- wyrzeźbienie i wzmocnienie
- poprawę kondycji
- wymodelowanie talii

Trening intensywny - podczas zajęć można się spocić i wyrobić kondycję. To idealne rozwiązanie dla osób, które lubią treningi obwodowe, ABS, ABT lub aktualnie modny crossfit. Strong pozwala uzyskać podobne efekty. Kluczową kwestią jest jednak poczucie rytmu. Ćwiczenia zazwyczaj wykonywane są bardzo szybko, a tempo treningowi nadaje muzyka. Dzięki energetycznym brzmieniom w tle uczestnicy zajęć są w stanie wykonać więcej powtórzeń niż ćwicząc bez muzyki. Każdy skłon, podskok czy przysiad mają odzwierciedlenie w dźwiękach.

Dla kogo:
- dla osób ćwiczących jak i początkujących chcących poprawić sprawność fizyczną i kondycję
- dla osób lubiących ruch i bardzo energiczne zajęcia

Polecane w szczególności na:
- wspomaganie odchudzania
- poprawę kondycji
- zredukowanie tkanki tłuszczowej

Total Body Conditioning to zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, aby uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała. Podczas zajęć będziemy ćwiczyć na stepach dla uzyskanie lepszych rezultatów oraz używać hantli.

Dla kogo:
- dla każdego, zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych
- idealne dla kobiet (ale mogą być wykonywane także przez mężczyzn)

Polecane w szczególności na:
- zrzucenie zbędnych kilogramów
- poprawę napięcia skóry
- poprawę kondycji
- poprawę wydolności organizmu
- dodanie energii

Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa,  pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Są to zajęcia profilaktyki schorzeń kręgosłupa i aparatu ruchu, a nie rehabilitacja, ponieważ lepiej zapobiegać niż leczyć. Zajęcia Zdrowy Kręgosłup łączą także ze sobą elementy innych zajęć takich jak relaksacja czy stretching. W trakcie zajęć często wykorzystuje się małe i duże piłki. Podczas klasy Zdrowy Kręgosłup bardzo ważne jest utrzymanie równowagi i skupienie się na technice wykonywanych ćwiczeń - to klucz do sukcesu.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób z problemami z kręgosłupem

Polecane w szczególności na:
- poprawę kondycji kręgosłupa

Zajęcia taneczne łączące elementy tańców latynoamerykańskich, afro, mrengue, salsy,regatonu, cumbii i samby oraz wielu innych z dobrą muzyką, zabawą, a jednocześnie poprawą kondycji. Łatwa do opanowania choreografia, którą charakteryzuje płynność ruchów połączona z szybkimi, drobnymi krokami oraz swobodą to właśnie Zumba. Jest to swego rodzaju połączeniem aerobiku, tańca i treningu interwałowego z pobudzającą do życia muzyką.

Dla kogo:
- dla wszystkich bez względu na wiek,płeć i kondycję
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia

Polecana w szczególności na:
- odchudzanie
- poprawę kondycji
- rzeźbienie wszystkich partii ciała
- poprawę samopoczucia, odprężenie