Zajęcia

Trening kształtujący, skupiający się na dolnych partiach ciała, czyli brzuchu, pośladkach i udach. Są to ćwiczenia z własnym ciężarem ciała lub z małymi obciążeniami. ABT jest polecane dla rzeźbienia i wzmacniania ciała. Przy tego typu ćwiczeniach istotną kwestią jest zwrócenie uwagi na technikę wykonywanych ćwiczeń, ich poprawność, a także na zachowanie właściwej pozycji.

Dla kogo:
- dla każdego, bez względu na wiek, stan zdrowia, wagę
- dla chcących poprawić sylwetkę

Polecane w szczególności na:
- rzeźbienie sylwetki
- wzmacnianie ciała
- wzmocnienie mięśni i stawów

Zajęcia przeznaczone są dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności pod bezpośrednim nadzorem trenera. Pojedynczy trening to godzina bardzo intensywnego wysiłku, w którym nadrzędną rolę odgrywa doskonalenie umiejętności technicznych i wypracowanie odpowiednich odruchów. Do tego dochodzi trening szybkościowy i zwiększenie wytrzymałości organizmu. Ważny element treningu to treningi w parach które mają "oswoić" trenujących z warunkami realnej walki.

Dla kogo:
- dla osób już ćwiczących jak i początkujących chcących poprawić sprawność fizyczną, kondycję i koordynację oraz refleks
- dla ciekawych poznania podstawowych zasad boksu

Polecane w szczególności na:
- wspomaganie odchudzania
- poprawę kondycji
- zredukowanie tkanki tłuszczowej

Zajęcia przeznaczone są dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności pod bezpośrednim nadzorem trenera. Pojedynczy trening to godzina bardzo intensywnego wysiłku, w którym nadrzędną rolę odgrywa doskonalenie umiejętności technicznych i wypracowanie odpowiednich odruchów. Do tego dochodzi trening szybkościowy i zwiększenie wytrzymałości organizmu. Ważny element treningu to treningi w parach które mają "oswoić" trenujących z warunkami realnej walki.

Dla kogo:
- dla osób początkujących bez wcześniejszych doświadczeń jak i już ćwiczących chcących poprawić sprawność fizyczną, kondycję i koordynację oraz refleks
- dla ciekawych poznania podstawowych zasad boksu

Polecane w szczególności na:
- wspomaganie odchudzania

- poprawę kondycji
- zredukowanie tkanki tłuszczowej

Zajęcia wzmacniające mięśnie głębokie odpowiedzialne są za stabilizację naszej sylwetki. Zajęcia składają się z rozgrzewki, aktywizacji oraz wzmacnianiu mięśni. Dzięki treningowi core zmniejsza się ryzyko kontuzji a także redukuje dolegliwości bólowe kręgosłupa.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- szczególnie polecane dla osób prowadzących siedzący tryb życia jak i dla regularnie ćwiczących, sportowców bo dzięki wzmocnieniu mięśni core osiągną lepsze wyniki w treningu

Polecane w szczególności na:
- wzmocnienie mięśni tułowia ich siłę oraz ruchomość całego ciała

Zajęcia z wykorzystaniem dużych piłek. Niezwykle bezpieczne, wyszczuplające i rozciągające całe ciało. Głównym celem zajęć jest wzmocnienie mięśni posturalnych, które są odpowiedzialne za prawidłową postawę ciała.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od wieku i kondycji
- dla osób skarżących się na bóle pleców czy kolan

Polecane w szczególności na:
- ćwiczenie równowagi
- poprawę kondycji
- wzmocnienie kręgosłupa oraz całego ciała
- przywrócenie prawidłowej postawy
- pozbycie się napięcia mięśniowego

To autorska forma treningu, przygotowana specjalnie dla klientów klubu Renovatio Fitnes&Gym. Zajęcia składają się z choreografii funkcjonalnej na stepie, gwarantującej zarówno świetną zabawę, ale przede wszystkim skutecznie wzmocnią kondycję, poprawią siłę całego ciała, rozwiną sprawność oraz zwiększą elastyczność mięśni i mobilność stawów. Ćwiczenia kondycyjne prowadzone są w rytm energicznej muzyki, przeplatane ćwiczeniami stabilizacyjnymi oraz wzmacniającymi z użyciem obciążeń, co spotęguje efekt wyrzeźbienia mięśni oraz przyspieszy metabolizm na długi czas po treningu.

Dla kogo:

- dla osób ćwiczących jak i początkujących chcących poprawić sprawność fizyczną i kondycję.

- dla osób lubiących ruch i bardzo energiczne zajęcia.

Polecane w szczególności na:

- wspomaganie odchudzania     

- poprawę kondycji

- zredukowanie tkanki tłuszczowej

Zajęcia ogólnorozwojowe o dużej intensywności. Po prostej rozgrzewce choreograficznej następuje część zasadnicza: bloki interwałowe w których ćwiczenia wzmacniające przeplatane są ćwiczeniami cardio. Zajęcia te angażują całe ciało i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej.

Dla kogo:
- dla osób już ćwiczących jak i początkujących chcących poprawić sprawność fizyczna i kondycję
- dla osób lubiących ruch i energiczne zajęcia

Polecane w szczególności na:
- wspomaganie odchudzania
- poprawę kondycji
- zredukowanie tkanki tłuszczowej

Są to ćwiczenia i oddychanie regulujące pracę układu hormonalnego, działające zarówno terapeutycznie jak i profilaktycznie. Od równowagi w układzie hormonalnym zależy stan całego organizmu człowieka, jego emocje i dobre samopoczucie, utrzymanie właściwej wagi ciała oraz przedłużenie młodości. Regularnie stosowana joga hormonalna zastępuje hormonalną terapię zastępczą.

Przeciwskazania: ciąża, duże mięśniaki, zaawansowana endometrioza, ostre stany zapalne, nowotwory. Przed zajęciami trener przeprowadza konsultację z każdym z uczestników.

Dla kogo:
- dla wszystkich pań w wieku 35 + w celu utrzymania odpowiedniego poziomu hormonów

Polecane w szczególności na:
- opóźnienia menopauzy i przejścia jej bezobjawowo
- dla pań z wszystkimi schorzeniami i dysfunkcjami mającymi źródło w układzie hormonalnym, m.in.: niepłodność, zespół policystycznych jajników, nieregularne miesiączki, PMS zespół napięcia przedmiesiączkowego, PMDD przedmiesiączkowe zaburzenia dysforyczne, przedwczesna menopauza; menopauza i jej objawy: bezsenność, nerwowość, uderzenia gorąca, nietrzymanie moczu, obniżenie libido; chorobami tarczycy: niedoczynnością, Hashimoto; hiperprolaktynemia, cukrzyca typu 2, insulinooporność, hiperinsulinemią; trądzik, depresja

Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zajęcia pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Wprowadzone elementy jogi poprawią elastyczność ciała oraz zadziałają wyciszająco na organizm po całym dniu.

Dla kogo:
- dla każdego bez względy na wiek, kondycję czy wagę
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia

Polecane w szczególności na:
- poprawę kondycji kręgosłupa

Kompilacja zajęć wzmacniających. Do treningu używane są różne przybory (m.in. hantle, ciężarki na nogi, step, piłki, sztangi, taśmy), które zwiększają obciążenie i urozmaicają zajęcia. Ćwiczenia poprawiają kondycję fizyczną, wytrzymałość i siłę mięśni, przyśpieszają spalanie tkanki tłuszczowej oraz pozwalają wymodelować całe ciało. Zajęcia zakończone są 10-minutowym stretchingiem.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób zestresowanych i spiętych

Polecane w szczególności na:
- odchudzanie
- poprawę kondycji
- poprawę samopoczucia
- odprężenie

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz na spaleniu tkani tłuszczowej i wymodelowaniu talii. Ćwiczenia mają na celu poprawienie kondycji oraz zdobyciu pięknej i smukłej sylwetki. Korzyści: wzmocnienie mięśni brzucha, wymodelowanie talii, poprawa sprawności fizycznej. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Stretching (ang. rozciąganie) - zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób skupionych na brzuchu

Polecane w szczególności na:
- odchudzanie
- wyrzeźbienie i wzmocnienie
- poprawę kondycji
- wymodelowanie talii

Grupowe ćwiczenia fitnessowe oparte na sile oraz wytrzymałości, które spalają tkankę tłuszczową, wzmacniają mięśnie oraz poprawiają kondycję. Wykonuje się je w rytm muzyki, dlatego są oparte na pewnym układzie choreograficznym, a podczas ćwiczeń wykorzystuje się sztangę, hantle, talerze, step oraz matę. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych trenerów, którzy kontrolują poprawną technikę oraz dobierają odpowiednie ćwiczenia. W pumpie bardzo ważną rolę odgrywa muzyka, wyznacza ona bowiem rytm treningu.

Dla kogo:
- dla wszystkich bez względu na wiek, idealne dla kobiet ( ale mogą być wykonywane również przez mężczyzn gdyż jest to trening z obciążeniem)
- dla osób chcących osiągnąć cel

Polecane w szczególności na:
- wzmocnienie mięśni
- wspomaganie odchudzania
- poprawę kondycji
- poprawę metabolizmu
- odprężenie
- zredukowanie tkanki tłuszczowej
- rzeźbienie sylwetki

Trening intensywny - podczas zajęć można się spocić i wyrobić kondycję. To idealne rozwiązanie dla osób, które lubią treningi obwodowe, ABS, ABT lub aktualnie modny crossfit. Strong pozwala uzyskać podobne efekty. Kluczową kwestią jest jednak poczucie rytmu. Ćwiczenia zazwyczaj wykonywane są bardzo szybko, a tempo treningowi nadaje muzyka. Dzięki energetycznym brzmieniom w tle uczestnicy zajęć są w stanie wykonać więcej powtórzeń niż ćwicząc bez muzyki. Każdy skłon, podskok czy przysiad mają odzwierciedlenie w dźwiękach.

Dla kogo:
- dla osób ćwiczących jak i początkujących chcących poprawić sprawność fizyczną i kondycję
- dla osób lubiących ruch i bardzo energiczne zajęcia

Polecane w szczególności na:
- wspomaganie odchudzania
- poprawę kondycji
- zredukowanie tkanki tłuszczowej

Total Body Conditioning to zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, aby uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała. Podczas zajęć będziemy ćwiczyć na stepach dla uzyskanie lepszych rezultatów oraz używać hantli.

Dla kogo:
- dla każdego, zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych
- idealne dla kobiet (ale mogą być wykonywane także przez mężczyzn)

Polecane w szczególności na:
- zrzucenie zbędnych kilogramów
- poprawę napięcia skóry
- poprawę kondycji
- poprawę wydolności organizmu
- dodanie energii

Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa,  pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Są to zajęcia profilaktyki schorzeń kręgosłupa i aparatu ruchu, a nie rehabilitacja, ponieważ lepiej zapobiegać niż leczyć. Zajęcia Zdrowy Kręgosłup łączą także ze sobą elementy innych zajęć takich jak relaksacja czy stretching. W trakcie zajęć często wykorzystuje się małe i duże piłki. Podczas klasy Zdrowy Kręgosłup bardzo ważne jest utrzymanie równowagi i skupienie się na technice wykonywanych ćwiczeń - to klucz do sukcesu.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób z problemami z kręgosłupem

Polecane w szczególności na:
- poprawę kondycji kręgosłupa

Zajęcia taneczne łączące elementy tańców latynoamerykańskich, afro, mrengue, salsy,regatonu, cumbii i samby oraz wielu innych z dobrą muzyką, zabawą, a jednocześnie poprawą kondycji. Łatwa do opanowania choreografia, którą charakteryzuje płynność ruchów połączona z szybkimi, drobnymi krokami oraz swobodą to właśnie Zumba. Jest to swego rodzaju połączeniem aerobiku, tańca i treningu interwałowego z pobudzającą do życia muzyką.

Dla kogo:
- dla wszystkich bez względu na wiek,płeć i kondycję
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia

Polecana w szczególności na:
- odchudzanie
- poprawę kondycji
- rzeźbienie wszystkich partii ciała
- poprawę samopoczucia, odprężenie