Zajęcia

Trening kształtujący, skupiający się na dolnych partiach ciała, czyli brzuchu, pośladkach i udach. Są to ćwiczenia z własnym ciężarem ciała lub z małymi obciążeniami. ABT jest polecane dla rzeźbienia i wzmacniania ciała. Przy tego typu ćwiczeniach istotną kwestią jest zwrócenie uwagi na technikę wykonywanych ćwiczeń, ich poprawność, a także na zachowanie właściwej pozycji.

Dla kogo:
- dla każdego, bez względu na wiek, stan zdrowia, wagę
- dla chcących poprawić sylwetkę

Polecane w szczególności na:
- rzeźbienie sylwetki
- wzmacnianie ciała
- wzmocnienie mięśni i stawów

Zajęcia przeznaczone są dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności pod bezpośrednim nadzorem trenera. Pojedynczy trening to godzina bardzo intensywnego wysiłku, w którym nadrzędną rolę odgrywa doskonalenie umiejętności technicznych i wypracowanie odpowiednich odruchów. Do tego dochodzi trening szybkościowy i zwiększenie wytrzymałości organizmu. Ważny element treningu to treningi w parach które mają "oswoić" trenujących z warunkami realnej walki.

Dla kogo:
- dla osób już ćwiczących jak i początkujących chcących poprawić sprawność fizyczną, kondycję i koordynację oraz refleks
- dla ciekawych poznania podstawowych zasad boksu

Polecane w szczególności na:
- wspomaganie odchudzania
- poprawę kondycji
- zredukowanie tkanki tłuszczowej

Zajęcia przeznaczone są dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności pod bezpośrednim nadzorem trenera. Pojedynczy trening to godzina bardzo intensywnego wysiłku, w którym nadrzędną rolę odgrywa doskonalenie umiejętności technicznych i wypracowanie odpowiednich odruchów. Do tego dochodzi trening szybkościowy i zwiększenie wytrzymałości organizmu. Ważny element treningu to treningi w parach które mają "oswoić" trenujących z warunkami realnej walki.

Dla kogo:
- dla osób początkujących bez wcześniejszych doświadczeń jak i już ćwiczących chcących poprawić sprawność fizyczną, kondycję i koordynację oraz refleks
- dla ciekawych poznania podstawowych zasad boksu

Polecane w szczególności na:
- wspomaganie odchudzania

- poprawę kondycji
- zredukowanie tkanki tłuszczowej

Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zajęcia pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Wprowadzone elementy jogi poprawią elastyczność ciała oraz zadziałają wyciszająco na organizm po całym dniu.

Dla kogo:
- dla każdego bez względy na wiek, kondycję czy wagę
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia

Polecane w szczególności na:
- poprawę kondycji kręgosłupa

Kompilacja zajęć wzmacniających. Do treningu używane są różne przybory (m.in. hantle, ciężarki na nogi, step, piłki, sztangi, taśmy), które zwiększają obciążenie i urozmaicają zajęcia. Ćwiczenia poprawiają kondycję fizyczną, wytrzymałość i siłę mięśni, przyśpieszają spalanie tkanki tłuszczowej oraz pozwalają wymodelować całe ciało. Zajęcia zakończone są 10-minutowym stretchingiem.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób zestresowanych i spiętych

Polecane w szczególności na:
- odchudzanie
- poprawę kondycji
- poprawę samopoczucia
- odprężenie

Trening intensywny - podczas zajęć można się spocić i wyrobić kondycję. To idealne rozwiązanie dla osób, które lubią treningi obwodowe, ABS, ABT lub aktualnie modny crossfit. Strong pozwala uzyskać podobne efekty. Kluczową kwestią jest jednak poczucie rytmu. Ćwiczenia zazwyczaj wykonywane są bardzo szybko, a tempo treningowi nadaje muzyka. Dzięki energetycznym brzmieniom w tle uczestnicy zajęć są w stanie wykonać więcej powtórzeń niż ćwicząc bez muzyki. Każdy skłon, podskok czy przysiad mają odzwierciedlenie w dźwiękach.

Dla kogo:
- dla osób ćwiczących jak i początkujących chcących poprawić sprawność fizyczną i kondycję
- dla osób lubiących ruch i bardzo energiczne zajęcia

Polecane w szczególności na:
- wspomaganie odchudzania
- poprawę kondycji
- zredukowanie tkanki tłuszczowej

Total Body Conditioning to zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, aby uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała. Podczas zajęć będziemy ćwiczyć na stepach dla uzyskanie lepszych rezultatów oraz używać hantli.

Dla kogo:
- dla każdego, zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych
- idealne dla kobiet (ale mogą być wykonywane także przez mężczyzn)

Polecane w szczególności na:
- zrzucenie zbędnych kilogramów
- poprawę napięcia skóry
- poprawę kondycji
- poprawę wydolności organizmu
- dodanie energii

Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa,  pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Są to zajęcia profilaktyki schorzeń kręgosłupa i aparatu ruchu, a nie rehabilitacja, ponieważ lepiej zapobiegać niż leczyć. Zajęcia Zdrowy Kręgosłup łączą także ze sobą elementy innych zajęć takich jak relaksacja czy stretching. W trakcie zajęć często wykorzystuje się małe i duże piłki. Podczas klasy Zdrowy Kręgosłup bardzo ważne jest utrzymanie równowagi i skupienie się na technice wykonywanych ćwiczeń - to klucz do sukcesu.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób z problemami z kręgosłupem

Polecane w szczególności na:
- poprawę kondycji kręgosłupa

Zajęcia taneczne łączące elementy tańców latynoamerykańskich, afro, mrengue, salsy,regatonu, cumbii i samby oraz wielu innych z dobrą muzyką, zabawą, a jednocześnie poprawą kondycji. Łatwa do opanowania choreografia, którą charakteryzuje płynność ruchów połączona z szybkimi, drobnymi krokami oraz swobodą to właśnie Zumba. Jest to swego rodzaju połączeniem aerobiku, tańca i treningu interwałowego z pobudzającą do życia muzyką.

Dla kogo:
- dla wszystkich bez względu na wiek,płeć i kondycję
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia

Polecana w szczególności na:
- odchudzanie
- poprawę kondycji
- rzeźbienie wszystkich partii ciała
- poprawę samopoczucia, odprężenie

Intensywne zajęcia interwałowe, oparte o zasadę 20 sekund ćwiczeń/10 sekund przerwy. W trakcie 20 sekund pracy wykonujemy maksymalną ilość powtórzeń jednego ćwiczenia. Istotnym jest tutaj dobór ćwiczeń, tak aby angażowały jak najwięcej mięśni naszego ciała. Trening nie zawiera choreografii.

Dla kogo:

- dla każdego niezależnie od płci i wieku

- dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych

Polecane w szczególności na:

- poprawę wydolności aerobowej i anaerobowej

- spalanie tkanki tłuszczowej

- podkręcenie metabolizmu